شرکت موج افزار مهرگان کیش ارائه کننده راهکارهای تلویزیون تعاملی IPTV

ماشین زمان (TIME SHIFT) چه می کند؟

ماشین زمان همواره یکی از آرزوهای انسان امروز بوده، تا او را به زمانهایی در گذشته یا آینده ببرد. گرچه که این آرزو هنوز برای بشر دست نیافتنی است ،اما ما قصد داریم فناوری ای را معرفی کنیم که میتواند به نوعی به این خواسته بشر پاسخ دهد.
ماشین زمان فناوری ای است که در تلویزیون تعاملی ( آی پی تی وی ) ، بعضی از برندهای تلویزیون ها ، دستگاه های ریسیور و حتی بعضی گیرنده های دیجیتال وجود دارد و شیوه جدیدی از تماشای تلویزیون را به تجربه مي‌گذارد . ماشین زمان با ضبط فیلم ها و برنامه تلویزیونی این امکان رابه کاربران میدهد تا برنامه های مورد علاقه خود را بعد از پخش براحتی تماشا کنند.

شرکت موج افزار مهرگان کیش | ارائه کننده راهکارهای تلویزیون تعاملی | IPTV
حتما برای شما این اتفاق افتاده که زمان پخش یک سریال جالب ، بیرون از منزل باشید یا زمان پخش فوتبال مورد علاقه شما با ساعت امتحانتان تداخل داشته باشد ویاحتی دو برنامه مورد علاقه شما همزمان در 2 کانال متفاوت پخش شود .ماشین زمان محتوای مورد علاقه شما را ضبط و در زمان دلخواه برای شما نمایش میدهد.
جذابیت دیگر کاربرد این فناوری مدیریت زمان است.گاهی میان یک فیلم یا سریال چندین پیام تبلیغاتی پخش میگردد و بیننده ای که مشغول تماشای فیلم است چاره ای جزصرف وقت برای اتمام تبلیغات و تماشای ادامه فیلم ندارد ،اما با این فناوری میتوان تمام تبلیغات را فوروارد کرده و به تماشای ادامه فیلم پرداخت.
نکته جالب اینجاست که همزمان با ضبط فیلم، شما میتوانید به قسمتهای قبلی پرش کنید واز تماشای آن لذت ببرید.
در بعضی از تجهیزات ارایه کننده این فناوری نیاز به یک حافظه جهت ذخیره اطلاعات دارید که با حضور حافظه های چند ترابایتی این مشکل براحتی قابل حل است ونگرانی بابت کمبود جا برای ذخیره اطلاعات ندارید. البته در سیستم هایی مشابه تلویزیون تعاملی یا آی پی تی وی ، این حافظه بصورت داخلی وجود دارند.

شرکت موج افزار مهرگان کیش | ارائه کننده راهکارهای تلویزیون تعاملی | IPTV
ضمنا این نوآوری منحصر به تلویزیون نیست و شنوندگان رادیو هم میتوانند از شنیدن برنامه های مورد علاقه خود،بعداز زمان پخش لذت ببرند.
نهایتا دیگر لازم نیست نگران از دست دادن برنامه‌ های مورد علاقه خود باشید، ماشین زمان قادر خواهد بود برنامه زنده تلویزیونی ورادیویی را نگه‌داشته و به‌عقب برگرداند ، آگهی بازرگانی را حذف کند و برنامه مورد علاقه شما را در ذخیره کند ، دوباره پخش کند و در زمان دلخواه با همان کیفیت نمایش دهد.

3 دیدگاه دربارهٔ «ماشین زمان (TIME SHIFT) چه می کند؟»

  1. مهدی تنیان

    با سلام راهنمایی هاتون خوبه اما بعضی جاها اگه همراه با عکس باشه دیگه محشر ه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا